Sunday 12 June 2011

Next Stop, HATTEN SQUARE yeahhh~

Its about time..huuuu di suatu petang yang hening..aku as uncle jiji nak klua la amek pamplet yang ade dak chinese selit kat pintu pagar umah mak aku..wwoosshhhhhh~angin lak tiup kennn..canggg,phewww~pamplet tu pon pe lagi teghebang la betepek lak kat muka aku..*debish*..perghhh skali tengokkk chachanggggg..

HATTEN SQUARE SUITS & SHOPPES I loike ^_^
Serba sedikit yang aku leh share HS nie dengan korang coz pamplet die cakap omputeh hehe~Hatten Square Suites & Shoppes is a distinctive mixed development of retail & hospitality services in Melaka. Linked to Dataran Pahlawan Melaka Megamall via a 2-storey fully air-conditioned retail link bridge, Hatten Square Suites & Shoppes boasts of an IT Mall, over 200 retail units, 669 Junior Suites and 31 Suites with 1 & 2 bedrooms.



If korang nak pegi gak HS nie,leh tengok kat peta bawah nie,haaaa guide untuk mereka yang dah pegi dataran pahlawan..HS nie depannnnn dataran pahlawan jep.Fill in the blanks below lalala~nih tengok peta kat bawah ..

Mischieve Managed hehehe~

Hehehe bile dah dapat pamplet tengok bangunan die yang dah siap,aku pun bertekad bwahawa aku nak pegi HS nih..sebab sebelum nie aku tengok belum siap lagi ahaks *chuckle* (dataran pahlawan menjadi sek..eh saksi) tapi sebelum die siap pon aku da berazam nak pegi bile da siap nanti..uish,cam nak pegi jeddah hehe~anyway,same2 kite tunggu dan nantikan kemunculannya..au revoir~^_^

6 comments:

Srikandi Cinta said...

wahhhh nak gi hatten jugak, nak gi.....

Gary Asip said...

alangkah bestnyer kalau ada orang nak spen gary kat HS ni...hehehehe..

Jijimon said...

cik sri>hehehe besh2 ade gak tman nak gi ahaks *giggle* jom nek bas panorama

Jijimon said...

ala gary kaw jaoh la..
kene teghebang dulu gi sini..
heheheh~phewww =_=

Muttallif said...

Errr...tak larat nak pergi...dipisahkan oleh lautan...ngeee ngeee ngeee...jauh~~~

Jijimon said...

ala taliff kaw jaoh gak ke..
adei bru nk blnje ko
bege king hak3

They Are Damn AweSome

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...